16 תשובות
לא לא מביך
כנראה גם לא ישימו לב ששמת את הנעליים האלה
אני לא ככ מבינה בכל הג'ורדנים והנעליים האלה אבל זה ניראה לי בסדר
פורסט גאמפ שוז
שואל השאלה:
אה?^
אנונימית
תראי פורסט גאמפ ותביני
כן זה דוחה
אנונימית
לא מביך ללבוש כלום !! תלבשי מה שבא לך ושימו פס על אנשים שאומרים לך איך להתלבש ;))
זה ממש יפה