10 תשובות
פשוט מעיפים.
אבל להגיד לו את הסיבה, אחרת זה ממש יכאב לו
אבל להגיד לו את הסיבה, אחרת זה ממש יכאב לו
מנתקים קשר וחוסמים
פשוט נעלמים בהדרגה או עושים שיחת יחסינו לאן? לנתק! סתם
לולי תקשיבי, פשוט תדברי איתו, את יותר שווה ממנו.
מנתקים ממנו קשר
להגיד לו ביי ביי ולהעיף אותו קיבינימט.
אומרים לו שהוא חרא ומעיפים אותו(ככה אני עשיתי לידידה טובה שהייתה לי שהייתי בקשר איתה 3 שנים אבל היא פגעה בי קשה אז אמרתי לה שהיא יכולה ללכת לקיבינימט ושהיא לא שווה את היחס שלי) מידה כנגד מידה
לולי דיי להקשיב לאנשים פה, בואי לפרטי
תענה לי עכשיו מה היית עושה
בועטת בו ואומרת לו שיתחפף לי מהחיים.
סתם.
פשוט אומרת שאני רוצה לנתק קשר מהסיבה הזאת והזאת.
סתם.
פשוט אומרת שאני רוצה לנתק קשר מהסיבה הזאת והזאת.
אנונימית
באותו הנושא: