25 תשובות
כן
כן
כן אח שלי וחברים
לא
לא
אנונימי
לא
לא
למזלי
למזלי
כל מי שאני מכירה.
כן
כן
לא ממש..
כע חברים שלי
יותר מידי
כן
נופ
אמלה בחיים לא! מהפחד שיגלו שזאת אני
כולם
כע אחותי
כן
לא
אנונימית
לא
כן אמא שלי הייתי חייבת להסביר למה אני מקלידה כל היום..
כן והם גם נמצאים באפליקציה אני יודע איזה משתמש הם והם יודעים איזה אני אבל הם לא ממש פעילים או שאנחנו לא עונים על אותם שאלות כי אני בקושי רואה אותם פה
כן כל המשפחה וחלק מהחברים
המשפחה יודעת לא כי רציתי אלא עקב משהו שכתבתי פה באו שוטרים לבית שלי וסיפרו להם שכתבתי משהו בסטיפס והם באו לבדוק שאני חיה
המשפחה יודעת לא כי רציתי אלא עקב משהו שכתבתי פה באו שוטרים לבית שלי וסיפרו להם שכתבתי משהו בסטיפס והם באו לבדוק שאני חיה
באותו הנושא: