12 תשובות
omg של איזה כיתה זה
שואל השאלה:
י 5 יחל
אנונימי
בהצלחה
שואל השאלה:
למה? איזו כיתה את/ה?
אנונימי
תפתח את הסוגריים ותעשה אני 3 יחל ויודעת
אנונימית
שואל השאלה:
אסור לפתוח סוגריים (ככה המורה אמר)
אנונימי
שואל השאלה:
זה פאקינג ^5 למה שזה יהיה רעיון חכם לפתוח סוגריים בכללי??
אנונימי
חייב לפתוח סוגריים כדי לעדות נגזרת
אנונימית
שואל השאלה:
העיקר אצל 3 זה 'ידע' ולא שמים על החשיבה הנכונה המתמטית או על ההבנה, או על דרך חכמה לעשות מתמטיקה... קיצר מה שאני מבקש זה לא לפתוח סוגריים! יצא לי נגזרת שנייה על ידי הנוסחה למכפלת 2 פונקציות וגם גזרתי , אני רוצה שיבדקו לי את התשובה לכן שאלתי פה.
אנונימי
שואל השאלה:
לא חייב לפתוח סוגריים בשביל לעשות את הנגזרת. מי שפותח סוגריים בתרגיל זה בשביל נגזרת- פוסלים לו את השאלה (ככה המורה אמר)
אנונימי