6 תשובות
לא תמיד
יש כאלה שיבכו כי השינוי עושה להם רע
כן. בכיינים
כן, בגלל הכל לא רק בגלל המפקדים
תלוי בסגל
שלי היו משקיות תש לא בכיתי בגללן
בעיקר בוכים בגלל השוק שמקבלים.. גם אם זאת טירונות 02..
אנונימית
זה גם יכול להיות בגלל קושי נפשי להיות מרוחק מהבית, לא לראות את המשפחה ולחיות בתנאים שלא מורגלים אליהם
אבל עוברים את זה בסוף