9 תשובות
יאס
כן.
לא שהייתי בטירונות אבל אח שלי אדם חופר לצערינו/:
כע מן הסתם
יש קשיים יש געגוע וכו'...
אבל מתגברים על זה בסופו של דבר
אצלנו אף אחד לא בכה.
אולי אצל בנות זה שונה
אנונימי
לא, אני אישית לא בכיתי למרות שכל השאר איתי בכו.
זה כנראה משתנה.
לא, מניחה שתלוי אדם ותלוי טירונות.
טירונות 02 זה בדיחה לא ממש צעקו עלינו, ולא ממש עשינו כלום. היו כמה בנות שבכו כי פחדו מהנשק, אישית לא הבנתי את זה כי אותי זה לא הפחיד אבל כל אחד מגיב שונה, גם אלה שפחדו אחרי שירו הבינו שזה לא נורא רק הרעש חזק.

אין הרבה סיבות שאנשים יבכו וחוץ מהקטע עם הנשק לא זכור לי שמישהו בכה.. הטירונות באמת הייתה ממש בדיחה, כבר התכוננתי למשחק חחח זה אכזב אותי. אבל bear in mind טירונות 02 של מודיעין זה בדיחה, טירונות אחרת יכולה להיות שונה.
אנונימית
כן כל יום בשעת טש את תוכלי לראות את כולן בוכות בטלפון להורים שלהן על כמה שקשה להן והן רוצות הביתה