5 תשובות
את יכולה לפנות אלי אם באלך
הייתי רוצה לומר אני אבל אני יודעת שהמצב הנפשי שלי על סף קריסה אז אולי לא כדאי לקבל ממני עצות
אנונימית
שואל השאלה:
^^תודה, אני מעריכה את זה, אבל אני מעדיפה לדבר עם תלמיד/ה בתיכון
אנונימית, הייתי רוצה לדבר בכל זאת אם בא לך
^^תודה, אני מעריכה את זה, אבל אני מעדיפה לדבר עם תלמיד/ה בתיכון
אנונימית, הייתי רוצה לדבר בכל זאת אם בא לך
את יכולה לדבר איתי, אני כאן❤
מוזמנת
באותו הנושא: