5 תשובות
חטיף/ירק/פרי
יוגורט עם תותים/ענבים
אל תדאגי גם אם תרעישי אף אחד לא התעורר תאכלי
אנונימי
גוועת*
ולאכול זה לא להשמין. אוכל זה דלק לגוף, לכי למקרר ותיקחי לך משהו טעים שאת אוהבת אבל לא כבד כי תכף כנראה תלכי לישון ויהיה לך קשה להירדם(:
^כן!!
ותאכלי מה שבא לך. את צריכה להקשיב לגוף שלך ומה שהוא רוצה לאכול תאכלי. אל תאכלי משהו שאת לא רוצה.