5 תשובות
חטיף/ירק/פרי
יוגורט עם תותים/ענבים
אל תדאגי גם אם תרעישי אף אחד לא התעורר תאכלי
אנונימי
גוועת*
ולאכול זה לא להשמין. אוכל זה דלק לגוף, לכי למקרר ותיקחי לך משהו טעים שאת אוהבת אבל לא כבד כי תכף כנראה תלכי לישון ויהיה לך קשה להירדם(:
ולאכול זה לא להשמין. אוכל זה דלק לגוף, לכי למקרר ותיקחי לך משהו טעים שאת אוהבת אבל לא כבד כי תכף כנראה תלכי לישון ויהיה לך קשה להירדם(:
^כן!!
ותאכלי מה שבא לך. את צריכה להקשיב לגוף שלך ומה שהוא רוצה לאכול תאכלי. אל תאכלי משהו שאת לא רוצה.
ותאכלי מה שבא לך. את צריכה להקשיב לגוף שלך ומה שהוא רוצה לאכול תאכלי. אל תאכלי משהו שאת לא רוצה.
באותו הנושא: