התחברות
הרשמה
אני פאקינג גובע ברעב ואפילו לא התקלחתי. אני עייף מתת מה לעשות?!
19 במאי 2019, 02:17
עייפות
שינה
רעב
לילה
בוקר
2 תשובות
אתה גווע ברעב. תכנס להתקלח זריז ותיקח לך משהו קטן לנשנש ותלך לישון
Sol
לך תתקלח מהר תכין לך משהו ותלך לישון...
ח
חרציתוש
באותו הנושא:
מה הדבר הכי קיצוני שעשיתם בחיים?XD (אפילו הרעבה עצמית או משהו)
אני ממש ממש רעבה ואין מה לאכול בבית, אפילו פרוסת לחם להכין טוסט אין, הצעות?
אני פאקינג רעבה
היושש, תתנו לי סדרות יפות בנטפליקס. חוץ מזאב צעיר, יומני הערפד, רעבים וסוף הפאקינג עולם חחח ראית את כל הסדרות האלו :)
אנחנו צמחוניות ואנחנו הולכות לגווע בפאקינג רעב!
כשכתוב: "אחרי פאקינג 4 שעות" איך להסביר את פאקינג בעברית לפי המשפט?
אכלתי פאקינג 3 ארוחות מהבוקר ואני רעבה כל כך איך זה??
למה אני תמיד רוצה לאכול ואני אפילו לא רעבה?
לצאת עם חברים שלי למסעדה אפילו אם אני לא אהיה רעב?
תנו רעיון למה אפשר לאכול עכשיו אני רעבה ואיןלי פאקינג כלום במקרר יואו לא אכלתי אחורת ערב
אני רעבה ברמה של גוועת מרעב אני סובלת מרעב זה ממש כואב לי ואני עומדת להתעלף