5 תשובות
שואל השאלה:
אם קראתם את כל זה, תודה - זה לא מובן מאליו בכלל ואני מעריכה את זה.
אשמח אם תוכלו להביע את דעתכם, ביקורת בונה...
אני רק רוצה להגיד שאני בת 14, ניסיתי לכתוב על נושא שאני פחות מבינה בהתחשב בגילי.
(אורך התווים המקסימלי הוא 2000 ולכן נאלצתי לכתוב את זה בתשובות).
אם קראתם את כל זה, תודה - זה לא מובן מאליו בכלל ואני מעריכה את זה.
אשמח אם תוכלו להביע את דעתכם, ביקורת בונה...
אני רק רוצה להגיד שאני בת 14, ניסיתי לכתוב על נושא שאני פחות מבינה בהתחשב בגילי.
(אורך התווים המקסימלי הוא 2000 ולכן נאלצתי לכתוב את זה בתשובות).
אנונימית
וואו ממש יפה
את ממש מוכשרת
את ממש מוכשרת
זה ממש יפה אך עצוב אני מקווה שאף אחד לא יחווה זאת
את ממש ממש מוכשרת!
את ממש ממש מוכשרת!
וואו, עצוב. הכתיבה ממש יפה, תמשיכי :)
אין לי כוח לקרוא