7 תשובות
שואל השאלה:
אני פשוט מרגיש שהפכתי להיות ליותר מושפע ויותר לרצות להיות גברי ומוצלח מאשר אדם טוב שהשמחה שלו היא פרטית וקטנה שפחות תלויה באחרים
אני פשוט מרגיש שהפכתי להיות ליותר מושפע ויותר לרצות להיות גברי ומוצלח מאשר אדם טוב שהשמחה שלו היא פרטית וקטנה שפחות תלויה באחרים
אנונימי
וואו, גם אני מרגיש ככה מדי פעם ;)
אוף
אוף
צודק רצח. מלא זמן רציתי להרגיש גברי בגלל הסביבה עד שלקחתי את זה כמה צעדים רחוק מדי ועשיתי שטויות. והרגשתי חרא כי זה לא אני בכלל. עד שהבנתי שהאונטיות שלי זה התמימות שלי והרגשות שלי. והדרך הכי טובה להביע אותם מבלי לפחד זה פשוט למצוא אנשים נכונים ולהתרחק מהלא נכונים. זה לא כזה פשוט ואני גם לא 100 אחוז שם אבל צריך לחזור למקור שלך
שואל השאלה:
לא זה בסדר אחי. אני לא ממש מדורדר נגיד אני לא שותה אלכוהול והציונים שלי סבירים ואני גם יב אבל תןדה אחי. לדעתי זה יהיה בכל מקום ככה כי אנשים הם אנשים..
לא זה בסדר אחי. אני לא ממש מדורדר נגיד אני לא שותה אלכוהול והציונים שלי סבירים ואני גם יב אבל תןדה אחי. לדעתי זה יהיה בכל מקום ככה כי אנשים הם אנשים..
אנונימי
שואל השאלה:
הכל בסדר אני בטוח שאתה לא היחיד
זה פשוט מרגיש לי שערכים הפך לבונוס ושהמשפט הכי חשוב להיןת בן אדם הוא חלקי נכון..
הכל בסדר אני בטוח שאתה לא היחיד
זה פשוט מרגיש לי שערכים הפך לבונוס ושהמשפט הכי חשוב להיןת בן אדם הוא חלקי נכון..
אנונימי
אותי העיפו מהבית ספר והיה ליסמן לעצמי בלי החברים מבסביב. לדעתי אם זה חשוב לך ממש תעבור לבית בפר קטן כמו קידום לנוער לדוגמא
שואל השאלה:
אני גם לא 100 אחוז שם אני מאוד מושפע ואני חושב שהסיבה שאני מושפע היא שאני מסתכל על כמה אנשים מושפעים וכמה אנשים יורדים לרזולוציה של איזה בוקסר הם קונים בשביל להצטלם ושיראו שיש להם את הבוקסר הזה ואני רואה שגם אלה שבהתחלה לא נראים מושפעים הם גם מאוד מנסים וגם יש כאלה שזה כבר תמוהה בהם ולהיות סאחי שחי חיים אחרים מהמסלול ש"מצפים" מבני גילנו הפך לקללה. כמו נגיד לא לטוס עם חברים ליעדים אחריי יוד בת לעשות דברים אסורים וכו. אני מאוד מושפע ולהפסיק יהיה לי מאוד קשה כי אני לא רוצה להרגיש חריג וההפך אני רוצה לבלוט לטובה.. אבל זה כן עצוב שבשביל הדברים האלה צריך לאבד את הערכים ואת התמימות הזאת שאנחנו מנסים להיפטר ממנה בשביל לא להיפגע
אני גם לא 100 אחוז שם אני מאוד מושפע ואני חושב שהסיבה שאני מושפע היא שאני מסתכל על כמה אנשים מושפעים וכמה אנשים יורדים לרזולוציה של איזה בוקסר הם קונים בשביל להצטלם ושיראו שיש להם את הבוקסר הזה ואני רואה שגם אלה שבהתחלה לא נראים מושפעים הם גם מאוד מנסים וגם יש כאלה שזה כבר תמוהה בהם ולהיות סאחי שחי חיים אחרים מהמסלול ש"מצפים" מבני גילנו הפך לקללה. כמו נגיד לא לטוס עם חברים ליעדים אחריי יוד בת לעשות דברים אסורים וכו. אני מאוד מושפע ולהפסיק יהיה לי מאוד קשה כי אני לא רוצה להרגיש חריג וההפך אני רוצה לבלוט לטובה.. אבל זה כן עצוב שבשביל הדברים האלה צריך לאבד את הערכים ואת התמימות הזאת שאנחנו מנסים להיפטר ממנה בשביל לא להיפגע
אנונימי
באותו הנושא: