5 תשובות
זה טוב שהגדרת עליו
התבגרת
מזדהה ואני אישית לא הייתי מצליחה אבל זה ממש בסדר שאת כן
כן, זה בסדר גמור
כנראה שפשוט לא אהבת אותו, זה בסדר.
באותו הנושא: