5 תשובות
זה טוב שהגדרת עליו
התבגרת
מזדהה ואני אישית לא הייתי מצליחה אבל זה ממש בסדר שאת כן
כן, זה בסדר גמור
כנראה שפשוט לא אהבת אותו, זה בסדר.