8 תשובות
את בטוח תשרדי זה דבר ראשון
וזה יעבור מהר מחר כבר את תראי אותה
לא נורא רק יום אחד
ותמיד יש אבא שאת יכולה לישון איתו
לכי לאמא שלי היא תסכים אני חושב
לא לישון עד הבוקר חח
אני פאקינג ישנתי בלי אמא שלי חודש
תדברו לפני
תתקשרי אלייה בפייסטיים
. .