54 תשובות
אממ נראלי שכן תלוי אים היה שומרת אל היהדות
לא יפה
אם גוי יוצא עם יהודיה, היהודיה מתבוללת
אם גויה יוצאת עם יהודי, היהודי מתבולל
לא, אסור
כן
ומי שעושה את זה מתבולל
אסור.
גויים זה כינוי לכל מי שאינו יהודי, לכת דת יש כללים אחרים על התבוללות. על מי בדיוק אתה שואל?
חח התשובות פה זה כן
לא
כן
לא
לשאלה להם מותר לצאת עם יהודים ליהודים אסור לצאת עם גויים
מבחינת היהדות- אסור
מבחינת הגוי זה משנה האמונה שלו...
להם מותר לצאת איתנו
לנו אסור לצאת איתם
שואל השאלה:
שאלתי עם לגוים מותר לצאת עם מישהו יהודי עם לא הבנתם
אנונימית
גוד גירל
אם גוי יוצא עם יהודיה , זה נחשב שהיהודיה יוצאת עם הגוי ולכן היא מתבוללת
כן
אבל מהצד של היהודי זה בעיה
שואלת השאלה,
הכוונה ליציאות כמו בילוים וכזה?
לגוים מותר לצאת עם יהודים
גם למוסלמים
ליהודים אסור לצאת עם גויים
מותר לעשות מה שרוצים כל עוד במה שהם מאמינים
אם הם מאמינים בהתבוללות אז לא הם לא יוכלו לצאת אבל אם הם לא מאמינים אז הם יכולים לעשות מה שהם רוצים
J.t
ליהודי/ה אסור כי זה התבוללות, ולגויים זה יהיה נחשב מחטיא את חברו, להחטאה, כלומר לגרום למישהו לחטוא, וזה אסור גם להם לפי היהדות.

עריכה: זה לא מחטיא את חברו, כי חברו זה יהודי, אבל זה עדיין מחטיא שזה אסור בלי קשר
תכלס כן, ליהודים אסור
כאילו לגויים מותרים נראלי אבל ליהודים אסור. אבל כאילו מה זה אסור, לא יהרגו אותך, מבחינת היהדות זה התבוללות פשוט אז אם אתה מאמין אז לא
לגויים כן, ליהודים על פי היהדות לא.
לא כמו שלנו אסור לצאת איתם גם להם אסור לצאת איתנו
זה התבוללות
תלוי בדת של אותו גוי,
אם בדת של הגוי מותר, או שהוא חילוני, אז מותר לו (מהצד שלו).
ליהודים אסור לצאת איתם
האיסור חל על היהודים
לגויים יש 7 מצוות וזה לא אחד מהם
אני לא חושבת שיש איסור מהצד שלהם... רק מהצד של היהודי...
מבחינת היהדות לא
לגוים כן ,ליהודים לא
S.o
תלוי עם אותו יהודי חרדי, דתי או חילוני. אני מכירה חילוניים שהתחתנו עם גויים ואני די בטוחה שלחרדים אסור להתחתן עם גויים.
אנונימית
אנונימית לכל יהודי אסור לצאת עם גויים
זה שיש יהודים שלא בא להם לשמור מצוות לא אומר שזה מותר להם
^^ לכל יהודי אסור, מבחינה חוקית בארץ... הוא יכול לעשות חתונה אזרחית בחו''ל.. אבל לא להתחתן בארץ ...
ליהודים אסור לצאת עם גויים (למי ששומר)
כן פשוט זה קצת לא מכבד אבל אפשר להיתגייר
תלוי מה הדת שלהם אומרת על זה.
אסור ליהודים לצאת עם גויים לא משנה בן או בת זאת התבוללות, אלה אם כן הגויי מתגייר
לא זאת התבוללות
אנונימי
לגוי אולי מותר לצאת עם יהודי, ליהודי אסור לצאת עם גוי:)
טכנית אם הם מאמינים אז לא , אבל תלוי כמה הם מוכנים להקריב
אנונימית
לא כל אחר שם פס על חוקים גזעניים חברים תהיו עם מי שאתם אוהבים ואל תתנו לדת לפלג בנינו
לא לא מקובל, הוא שואל מבחינה דתית^
אם הם דתיים הם לא יצאו עם גויים מה הקשר מי שהם אוהבים? אם חס וחלילה הן התאהבו בגוייה אז הם צריכים שהיא תתגייר
" חס וחלילה " חברות מקבלות וסובלניות לא נותנות לחוקים גזעניים לפלג בניהם אהבה חזקה מהכל בטח מהפילוג
אם החוק היה מתיר לרצוח אז זה היה הופך להיות מותר? xd
לא החוק הוא מה שהופך מותר ואסור. יש ערכים יותר גבוהים מזה בעולם, גם אם אתה לא מאמין בתורה(החלטה שלך), יש לך ערכים עליונים יותר מערכים שקבעו בני אדם. כי אם לא, לא היה לך בושה לגנוב, להרוג, להרוס, להכות, ועוד, כל עוד אתה יודע שלא תיתפס.
ולא היית עושה דברים כמו עזרה לזולת, או אכפתיות לאנשים. ובלי רצון לקבל מהם בחזרה, כי אתה לא מקבל מזה כלום.
אז אל תתחיל להגיד לי שאם החוק לא אוסר זה אומר שזה מותר. xd
אתה יכול להחליט שבשבילך זה מותר.. השאלה מה האמת.
אבל אני לא מנסה להשכנע אותך, רק רציתי להבהיר את מה שהבהרתי למעלה.
מה הקשרחוקים גזעניים לפלג בניהם? אם אדם הוא דתי זה אסור לו מה מה כאילו מה אתה רוצה לשנות את הדת?
שלי, הברווזון המכוער לא ידע שהוא ברבור.
את אומרת דברים כי את לא יודעת מה זה העם היהודי.
ובנוסף, את מערבבת בין כבוד, ואין ליהדות או לעם היהודי שום מטרה לבזות אף אחד. ואדרבה, יש לכבד כל אדם. ואין שום השפלה של קבוצה אחת כי היא לא דומה לאחרת.
ועם כל זה, אין שום סתירה שאני אכבד אדם מסוים, אך אדע שיש גבול שלא אעבור איתו.. יש לי חברים ואנשים שאני מעריך וגם חושב שיש הרבה מה ללמוד מהם שהם גויים ומכל מיני מקומות בעולם. אבל מה הקשר בין זה לבין זה שאני לא אתחתן איתם?
במהלך כל ההיסטוריה היהודים כיבדו את שכניהם והיו גם יהודים שעשו עסקים עם גויים והייתה ביניהם גם חברות עמוקה.. אבל אין קשר בין השניים. אני מכבד אותך מאוד, אבל אני לא אתערבב איתך.
לא לצאת עם אדם בגלל מוצאו זאת גזענות להצדיק את זה בצוי דתי כזה אחר לא ישנה את זה, בחברות מודרניות ומפותחות גזענות זה הדבר הנמוך והחשוך שיכול להיות ודוגמא מיני רבים שדת מפרידה ומפלגת בין בני אדם שלא יכולים להיות ביחד בגלל דת לטעמי ? זה עצוב ואכזרי
אנחנו לא יוצאים עם גויים כי הם גויים לא בגלל שהן באו מאפריקה או סוריה זה לא אכפת לנו, גוי זה אדן שהוא לא יהודי, ביהדות מתחתנים רק בתוך היהדות ככה זה תתמודדו
לאף אחד לא אכפת עם מי אתה יוצא או לא, אבל זה לא ישנה את זה שזה גזענות והחוקים האלה גזעניים, ואגב הסוף של המשפט שלך סותר את ההתחלה רק אומרת