18 תשובות
אני בעד שיהודי יתחתן עם גויה והתנצר
כי אני רוצה שיהיו כמה שיותר גויים
שואל השאלה:
אני שואלת ברצינות
בעד שכל אחד יעשה מה שבאלו. לא חושבת שיש לי את הזכות להגיד להם מה לעשות או להיות נגד הבחירה שלהם
אנונימית
שואל השאלה:
תורם למה? מזתומרת גזע?
נגדד דד דד דד דד דד דד אפשר להוסיף עוד מיליארד ד!!! אובאבוי ליהודים האלה! באמתת!!
שואל השאלה:
אבל ברגע שהאמא גויה זה לא משנה אם האבא יהודי, ואז הילדים גויים והעם היהודי קטן, בסוף הוא עלול להמחק לגמרי
נגד, כמו שאני נגד כל דבר שנוגד תא רצונו של אלקוים.

אי אפשר להיות בעד הגישה שכל אחד יעהש מה שבא לו, כיאלו אין דין ואין דיין.

אנחנו חיים בעולמו של הקב"ה, לכן אנחנו מחוייבים לחוקיו.
נגד
אם הם רוצים בן הזוג השני יכול להתגייר
נגד כמובן
נגד.
איש הרוצה בעיניו יעשה. הבן דודה הכי מדליק שלי התחתן עם גויה, כי הוא אהב אותה וזה שרד את מבחן הזמן וכמה שניסה לברוח ממנה פגש אותה שוב ושוב - היא התגיירה בשבילו ויש להם שלושה ילדים מדהימים ואהבה פורחת. אני בעד שכל אחד יעשה את הבחירות שלו מהמקום שלו - הוא בחר באהבה והחיים שלו מלאים באהבה עד היום. הוא שילם מחיר אבל ההורים הדתיים שלו הבינו בעצמם שיש בינהם חיבור מיוחד שהם לא רצו לוותר עליו. אין שחור לבן ובעד ונגד, אם יש אהבת אמת - היא מנצחת את הכל!
^קורה לרוב רק בסרטים.
נגד
אני חושבת שאם בן/בת אדם מתאהבים עם מישהו/מישהי מחוץ לארץ אז שיעשו מה שבה להם. נמאס כל האיסורים האלה בגלל שאנחנו עם מיוחד וכל זה אני יודעת שאני נשמעת אתאיסטית אבל אני לא יכולה עם כל האיסורים האלה אנשים מחוץ לארץ עושים מה שבה להם והם בריאים ושלמים, אני מרגישה כלואה עם כל זה
אנונימית
^ועוד 4-5 דורות(במקרה הטוב) הם בכלל לא ידעו שהם יהודים
^^ למה את לא רואה את זה כמשהו שבא לשמרו עלייך ואת החשיבות שלך כיהודיה?