5 תשובות
צהל וזהו
בכיתי, ישנתי ואכלתי
ינואר אפריל-מושלמת 2022 קרצה לי
מאי-אוגוסט זוועה,ניתוקי קשר,אכזבות אבל ניסיתי לנצל את החופש הגדול כמה שיותר
ספטמבר-דצמבר התחיל טוב לקראת ספטמבר כי הייתה התרגשות לקראת התחלת הלימודים,אבל נובמבר-דצמבר אני מרגישה שאיבדתי קצת את עצמי ואני לבד.
פשוט הרגיש לי אותו דבר כמו בשנים הקודמות אבל מה ששמתי לב אליי השנה זה שאני מסוגלת להיות עם ביטחון ולנסות דברים חדשים.
ממש התחלתי לעבוד על עצמי השנה ואני מזה גאה בזה ירדתי במשקל התחלתי לעבוד על הביטחון העצמי שלי להשקיע בלימודים ולקחת את החיים שלי בידיים
אני גם עובדת על הביישנות והפחד שהיה לי עם לדבר עם אנשים אחרים כול החיים שלי וזה מזה מדהים אני מקווה ולהמשיך להשתפר אפילו יותר שנה הבאה וגאה בשינויים שעשיתי השנה
אנונימית