8 תשובות
לא
שואל השאלה:
גם ככה העולם שלנו במצב לא טוב היום
כמו הטבע נגיד התחממות גלובלית
ומלחמות
פוטין נגיד יכול בשניה לשחרר את הפצצה הגרעינית וזהו
גם ככה העולם שלנו במצב לא טוב היום
כמו הטבע נגיד התחממות גלובלית
ומלחמות
פוטין נגיד יכול בשניה לשחרר את הפצצה הגרעינית וזהו
אנונימית
אנחנו כבר בסוף העולם
וואי כל כך צודקת מסכים איתך
לא כי זה לא יקרה
מה את מגזימה
ב2500 נגיד כבר לא יהיה עולם אבל עוד עשר שנים בטח שיהיה
ב2500 נגיד כבר לא יהיה עולם אבל עוד עשר שנים בטח שיהיה
באותו הנושא: