התחברות
הרשמה
נכון זה נשמע הגיוני אם אעדיף מישהו נמוך בגלל הגובה שלי?
אני ממש נמוכה. ממש. אני 1.44 ובגלל הגובה שלי אני אעדיף מישהו במקסימום ב1.70
ואגב, מה הגובה שלכם?
27 באוגוסט 2022, 22:48
גביהה
התבגרות
גיל
3 תשובות
כן
ש
שׁוּשָׁהּ
הגיוני כן אני גם מעדיף מישהי ממוצע- גבוהה
ואני 170
א
אבו דאוד
הגיוני
ב
בלום ממועדון ווינקס
באותו הנושא:
נשמע לכם הגיוני שמישהי לא אכלה יומים ברצף וירדה 6 קילו?
זה הגיוני שיש מישהו שכשהוא שר הוא לא נשמע לא כמו זכר ולא כמו נקבה?
נכון זה נשמע הגיוני שבשנות ה2030 יגיע סוף העולם?
איך זה הגיוני שלהורים שלי יש שני רכבים די יוקרתיים ועדיין אני אעדיף את הסיוויק שלי?
נכון ז ו-ט נשמע הזוי אבל י ו-יב נשמע הגיוני?
הגיוני אם אעדיף לאמץ כלב גזעי?
זה נשמע הגיוני? נשמע שהילדה מעריכה את החיים?
כל הלילה לא ישנתי טוב בגלל מישהו וזה נשמע לכם הגיוני?
נשמע לכם הגיוני להפגש עם מישהו שהתחלתם לדבר פה??
יש פה מישהו שאני די מחחבת ואפילו לא התכתבנו, זה נשמע לכם הגיוני?
חברה שלי אומרת לי שאומרים "מילים קלים" במקום "מילים קלות"מה יותר נכון ונשמע הגיוני?