10 תשובות
תגידי לעצמך שזה רק תקופה
זה לא מפחיד להיות לבד. אל תדאגי הכל יהיה בסדר
שואל השאלה:
אבל אם בחיים לא היה לי חברים
אבל אם בחיים לא היה לי חברים
^ אין דבר כזה בחיים לא יהיה לך חברים
בהמשך החיים אץ תכירי המון אנשים חדשים
גם אני חשבתי פעם שאני אהיה לבד לנצח אבל זה ישתפר
בהמשך החיים אץ תכירי המון אנשים חדשים
גם אני חשבתי פעם שאני אהיה לבד לנצח אבל זה ישתפר
מה זה משנה? חברים באים והולכים
שואל השאלה:
כן אבל אני יודעת שבאים והולכים אבל שאני ככ בודדה זה משפיע עלי לרעה
כן אבל אני יודעת שבאים והולכים אבל שאני ככ בודדה זה משפיע עלי לרעה
פוגשים חברים בכל מיני מקומות, בית ספר עבודה צבא ועוד, יהיו לך מלא חברים
לאף אחד לא עושה טוב להיות לבד אבל גם לא צריך להלחץ מזה שאת בלחץ המזל נתקע וואלה רק שתשחררי המזל יתחיל לזוז
את לא תישארי בודדה.
מה עם חברים מהעבודה?
מה עם חברים מהעבודה?
אני מזדהה ממש אבל נגיד לי פחות מפריע שאין לי חברים כי אני מתחיל אשכרה להנות לבד אני ממש אחלה
באותו הנושא: