4 תשובות
לא לענות
תסנני
תגידי שאת כבר רגועה
תלוי מי אומר לך, ובאיזה טון.
אני אסביר:
"תרגיעי מה ישך" - יש הבדל בין תרגעי, לתרגיעי. אם מי שאת רבה איתה אומרת לך להרגיע כי "מה ישך" תזרקי עלייה כיסא.
"טוב טוב... תרגעי"- ההיא כבר קבלה טו מאץ על הראש, התעייפה, אולי עדיף להרגע קצת באמת. היבסת.
"יאללה יאללה מחפשת לריב, תרגעי יחולה" - m16
"היי... הכל טוב תרגעי, אל תתייחסי"- את זה המפרידנית אומרת, אין מה להתעצבן מזה, היא רק רוצה שהריב יפסיק.
אני אסביר:
"תרגיעי מה ישך" - יש הבדל בין תרגעי, לתרגיעי. אם מי שאת רבה איתה אומרת לך להרגיע כי "מה ישך" תזרקי עלייה כיסא.
"טוב טוב... תרגעי"- ההיא כבר קבלה טו מאץ על הראש, התעייפה, אולי עדיף להרגע קצת באמת. היבסת.
"יאללה יאללה מחפשת לריב, תרגעי יחולה" - m16
"היי... הכל טוב תרגעי, אל תתייחסי"- את זה המפרידנית אומרת, אין מה להתעצבן מזה, היא רק רוצה שהריב יפסיק.
באותו הנושא: