4 תשובות
תסנני
תגידי שאת כבר רגועה
תלוי מי אומר לך, ובאיזה טון.
אני אסביר:


"תרגיעי מה ישך" - יש הבדל בין תרגעי, לתרגיעי. אם מי שאת רבה איתה אומרת לך להרגיע כי "מה ישך" תזרקי עלייה כיסא.

"טוב טוב... תרגעי"- ההיא כבר קבלה טו מאץ על הראש, התעייפה, אולי עדיף להרגע קצת באמת. היבסת.

"יאללה יאללה מחפשת לריב, תרגעי יחולה" - m16

"היי... הכל טוב תרגעי, אל תתייחסי"- את זה המפרידנית אומרת, אין מה להתעצבן מזה, היא רק רוצה שהריב יפסיק.