6 תשובות
"אתה תרגעי"
אנונימית
זה הרגוע חכה חכה שאני אתעצבן
חחח מסכן הבחור
זה חוק ידוע שלא אומרים לאישה להירגע הוא טמבל^
פשוט תעני 'טוב' יבש כזה.. אל תכתבי משהו כזה שמראה שאת ממש כועסת כי אז זה כאילו מצדיק את זה שהוא אמר לך להירגע
^^אנונימית ואם הוא יענה לה בחזרה "יאאלה ביי"
אנונימי
באותו הנושא: