התחברות
הרשמה
ביום השביעי מתי יוצאים מבידוד? בבוקר של היום בשביעי או בתחילת היום בשמיני?
29 בדצמבר 2022, 15:03
בידוד
COVID 19
קורונה
2 תשובות
אין בידוד יותר
ט
טוב ביי
שואל השאלה:
בתחילת היום בשביעי או בסופו?
א
אנונימית481
באותו הנושא:
ביום השביעי אני יכולה להשתחרר מבידוד גם אם אני חיובית?
היום זה היום השביעי של הבידוד אבל עדיין יש לי סימפטומים וגם קצת חום, אני עדיין יכולה לצאת מחר מבידוד.
רגע אחרי היום השביעי לבידוד אפשר לצאת?
ביום השביעי לבידוד אני יכול לצאת גם אם אני חיובי עם תסמינים?
אם אני חיובי גם ביום השביעי של הבידוד אני עדיין יוצא מהבידוד?
אחרי כמה ימים יוצאים מבידוד אם חליתי?
איך יוצאים מבידוד אחרי 5 ימים?
אם יוצאים חיוביים ביום השביעי, עדיין משתחררים ביום השביעי?
כולם יוצאים מבידוד ביום חמישי אפילו מי שנכנס אתמול או לא?
כשמישהו יוצא חיובי ונמצא בבידוד רק בחדר אחרי שהוא יוצא מבידוד הוא חייב לחטא את החדר?
יוצאים מבידוד אחרי 5 או 7 ימים?