5 תשובות
אחרי 5 ימים את עושה בדיקה אם את שלילית את יכולה לצאת אם את חיובית את עושה עוד בדיקה אחרי יומיים. בהצלחה
5 ואז עושים שוב בדיקה
אחרי 5 ימים אם יצאת שלילית לקורונה, ועוד פעם עושים בדיקה.
5 אם את יוצאת שלילית בבדיקה
שואל השאלה:
ואם לא אז אחרי 7 ימים בלי בדיקה?
ואם לא אז אחרי 7 ימים בלי בדיקה?
אנונימית
באותו הנושא: