3 תשובות
אם בן אדם נגיד רופא ערבי רואה מטופל יהודי יש לו את הזכות לא לרצות לטפל בו. אותו הדבר גם הפוך. וגם כלפי להטבים ובקיצור כל בן אדם שלא בא טוב בעין של אותו השופט. מזעזע.
יש חוק שנקרא "איסור אפליה"
שאוסר על אפליית כל אדם על רקע גזע דת ומין.
אז רוצים לשנות אותו ולאפשר אפליה על כל רקע אם זה פוגע האינטרסים/אידיאולוגיה של נותן השירותים.

הדוגמא שנתנו לגבי רופאים זו דוגמא טיפשית כי רופאים נשבעו לטפל בכל אדם באשר הוא ללא הבדלי גזע דת ומין *בלי קשר לחוק*
שכל אחד יעשה כרצונו
ואין חובה לאדם לתת שירות למישהו שהוא לא רוצה בגלל סיבות כאלה ואחרות