7 תשובות
למה?
כי חינוך מיוחד וגנים זה יותר קריטי, אם הגנים יסגרו מאות אלפי הורים ישארו בלי הילדים בבית
לפי מה שהבנתי לילדי חינוך מיוחד יותר קשה בלי מסגרת מאשר ילדי חינוך רגיל
כי בגן הילד מתחנך וגודל רק בזכות אהבה וקשר פיזי, עם יכולות רגשיות וחברתיות. אי אפשר לבטל אותם לכל כך הרבה זמן. כנ"ל חינוך מיוחד בדרך כלל.
נוער בסיכון לא יכול ללכת הרבה זמו לחופש, זה ידרדר אותם חזרה לאן שהם התחילו.
הגננות צריכות להזהר, אני מאמין שיש להן הנחיות בשביל זה. והן שוטפות ידיים הרבה במיוחד אחרי טיטולים.
בגלל שילדים קטנים לא יכולים לשמור על עצמם בבית וההורים עובדים... בנוסף ילדים קטנים לא יכולים להדביק אז אולי בגלל זה
ילדים קטנים יכולים להדביק ולהיות נשא של המחלה כמו כל אחד אחר. רק לא למות מזה בעצמם (מערכת חיסונית חזקה)
שואל השאלה:
^^^ וואה וואה שוטפות ידיים זהו הצילו את העולם מהתפשטות הנגיף
מה זה קשור
בסדר אז ילדי הגן והחינוך המיוחד יסבלו קצת אבל תאמיני לי שהבריאות יןתר חשובה מהכל
אנונימית
א. אני בן
ב. זה לא קשור לסבל. ילד שלא ילך לגן לא יתפתח כמו ילד רגיל, זה יפגע בו. וגם, ההורים לא יכולים לעבוד (מי שעדיין עובד) אם יש להם ילד שצריך לטפל בו הרבה.
ג. שטיפת ידיים זה עוזר, במיוחד בנגיף שעובר רק בנוזלים (מגע, לא באויר).
רוצים לעשות שביתה מצד העובדים לפי מה ששמעתי