6 תשובות
מפגרות אחי
זה לא פמיניזם אז. זה שוביניזם לכל דבר
יש פמיניזם מוגזם היום, אבל לא כולן חושבות ככה, חלאס להכליל
אנונימית
אם מישהי חושבת שגברים צריכים להיות נחותים מנשים, היא לא פמיניסטית, וזה לא נכון לקדם תפיסה שכזו.
שואל השאלה:
קודם כל אני בן 20 דבר שני אני רואה יותר מדי שנאה לגברים
אנונימי
שואל השאלה:
יודע את זה כבר אחי אבל שתבין שיש מלא סרטונים של נשים שמתעללות בגברים שלא עשו כלום וזה מעצבן אותי
אנונימי