11 תשובות
וואלה יש משהו בדבריך
א-
מה
אנונימית
מי אמר לך את החרא הזה? פמיניסטיות פשוט אומרות שלבנות יש את כל הזכויות כמו של הבנים והן יכולות לעשות את אותו הדבר. זה לא אומר להפוך את האישה לגבר ואת הגבר לאישה
~ שוויון זכויות~

תרתי משמע
אנונימית
זה נכון אבל דבר אחד אני לא מבינה
למה לגברים יש זין ולנו יש תותה מסריח שאני צריכה לקום כל יום בבוקר ולשטוף אותו לפני שאני יוצאת בשביל שלא והיה ריח של טונה שפג תוקפה זה חוסר צדק
אנונימית
^אמאלה אני בוכה
אנונימית
שואל השאלה:
כן אבל עדיין יש את הקטע הזה שהם נלחמות להיות כמו גברים.
אנונימי
^^^מחזקת אנונימית
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית הרגת אותי
חחח חחח חחח חחח
אנונימי
נו באמת
פמנסטיות הן נגד אונס,התעללות נגד נשים ועוד...
לרוב פמנסטיות חושבות שגבר לא צריך להרים קול על אישה לא להרביץ לא להטריד לא לאנוס ועוד...
אנונימית
חיזוק מעמד האישה, אבל בכל זאת יש משהו בדבריך