10 תשובות
וואי כן
באלי פסטה תמיד
פסטה זה דבר עליון ויפה שאין שום דבר טוב ממנו
למה את מתכוונת למה מרגשים טוב
נפשית או פיזית
אנונימית
שואל השאלה:
פיזית אתמול
כן
כן
אז כן גח אני ככה אם זה נפשית אני יותר אוהבת לאוכל
אנונימית