10 תשובות
וואי כן
באלי פסטה תמיד
פסטה זה דבר עליון ויפה שאין שום דבר טוב ממנו
פסטה זה דבר עליון ויפה שאין שום דבר טוב ממנו
למה את מתכוונת למה מרגשים טוב
נפשית או פיזית
נפשית או פיזית
אנונימית
שואל השאלה:
פיזית אתמול
פיזית אתמול
כן
אכן כן
כן
אז כן גח אני ככה אם זה נפשית אני יותר אוהבת לאוכל
אנונימית
באותו הנושא: