5 תשובות
לא בטוח
מאיפה לי מה הוא מרגיש
לא
אני לא מחבקת סתם ככה אנשים, אז אני מניחה שכן.
אני מתחבקת מרצוני החופשי עם אנשים שחשובים לי, שיש בינינו קשר טוב ומשמעותי עבורי.
תלוי מאוד בסיטואציה