6 תשובות
אומנם עבר חודש
אבל אני גם כנראה מתחיל את המסלול
לא יודע מה איתך ומה החלטת
מבאס מאוד שאת מאנונימית
בכל אופן יש לי מידע אם את צריכה
אנונימי
שואל השאלה:
^יואו מלא בהצלחהה
חחח אתה גם מאנונימי אם לא הייתי פונה אלייך בפרטי
אבל שאלה, עשית פסיכומטרי לזה? וכמה הוצאת?
אנונימית
ברור שצריך פסיכומטרי. את עשית כבר,?כמה הוצאת?
את כבר אחרי צבא?
אנונימי
שואל השאלה:
^אני כרגע עושה קורס לפסיכומטרי
ויש לי פטור מהצבא..
אנונימית
אז למה שלא תנסי כבר להתקבל ישירות לרפואה וזהו? את אפילו לא יודעת כמה תוציאי
אנונימי
שואל השאלה:
איך אני אנסה להתקבל ישירות לרפואה? לא הבנתי
אנונימית