התחברות הרשמה

היי- אשמח לעזרה לגבי קבלה לתואר במדעי המחשב

איזה מסלול נראה לכם יותר קל?
מסלול א': *סכם: מינימום 74. *פסיכומטרי: ציון 690 לפחות.
*מינימום מכפלת מתמטיקה של 360

מסלול ב':

*סכם: מינימום 74.
בגרות מתמטיקה: 5 יחידות בציון 90 לפחות.
*פסיכומטרי חלק כמותי: ציון 130 לפחות.
7 במאי 2022, 11:32
מדעי המחשבלימודים אקדמייםתואר ראשוןהתייעצות    
תשובה אחת
זה תלוי איך את במתמטיקה, אם זה הולך לך טוב ויש לך ציונים טובים, אז הייתי הולכת על מסלול ב
L
Leonardo Da Vinciii
באותו הנושא:
לגבי בייביסיטר... (אשמח לעזרה)
צריכה התייעצות לגבי התיאוריה, מי שעבר את זה כבר אשמח לעזרה.
לא הבנתי משהו לגבי מדינת ישראל... אשמח לעזרה
אני רוצה לקבל כיוון לגבי תואר ראשון
שאלה לגבי שיהוקים - אשמח לעזרה (בבקשה תכנסו, זה חשוב לי!)
שאלה לגבי המחזור- אשמח לעזרה (בת 18)
אני עולה לכיתה י' ואשמח לעזרה לגבי מחברות :)
אני מרגישה ממש חסרת ביטחון לגבי הגוף שלי ואשמח לעזרה
אני לא מבינה משהו לגבי המלווה, אנשים שיודעים את החוקים אני אשמח לעזרה!
בהתלבטות לגבי השירות, אשמח לעזרה
אשמח לעזרה באנגלית ממש קצר פשוט לא בטוח לגבי 2 שאלות (כיתה ז')