18 תשובות
מה שבאלך
מה שבאלך מה שאתה מאמין
אם אתה מרגיש לנוח ושאתה אוהב את הדרך שבחרת א זכן
דתי - כן!
חרדי - לא!
בחירה שלך בסופו של דבר
אנונימי
אם אתה חושב שזה מה שנכוו לך וזו האמונה שלך כן
ברור שכדאי לך לשמוע בקולו של מי שברא אותך ולא ליצר הרע.
אנונימי
עניין של אמונה פרטית ובחירה
^ עניין של אמת או להיכנע לפיתויים.
אנונימי
בוודאי שכן.
כמובן

תקנה עולם הזה ועולם הבא
וואלה כן
כן.
אני מבחירה חוזר בתשובה ואני אומר לך שאין מה לחפש בחוץ,התשובה היא השער לכל הדברים שאתה צריך
תעשה מה שאתה חושב שנכון
זה תלוי בך
במה שאתה מאמין
לא כדאי או לא כדאי
כן ברור
שואל השאלה:
תודה רבה
אנונימי