6 תשובות
כן אין סיבה שלא
זה ישמע קיצי אבל אם אתם אוהבים אחד את השני שום דבר לא יפריד בניכם תישמרו על קשר מרחוק ו תיפגשו פעם בשבוע לפחות
כן בטח זו לא סיבה לא להיות.
שואל השאלה:
תודה
תודה
אנונימית
כן למה לא?
אתם אוהבים אחד את השניה אז אין סיבה שלא.
ואם זה הקטע של המרחק פעם אח תפגשי אותו ופעם אחרת הוא
אתם אוהבים אחד את השניה אז אין סיבה שלא.
ואם זה הקטע של המרחק פעם אח תפגשי אותו ופעם אחרת הוא
שואל השאלה:
אני נפגשת איתו היום ועם חברה משותפת❤תאחלו בהצלחה❤❤❤
אני נפגשת איתו היום ועם חברה משותפת❤תאחלו בהצלחה❤❤❤
אנונימית
באותו הנושא: