6 תשובות
כן אין סיבה שלא
זה ישמע קיצי אבל אם אתם אוהבים אחד את השני שום דבר לא יפריד בניכם תישמרו על קשר מרחוק ו תיפגשו פעם בשבוע לפחות
כן בטח זו לא סיבה לא להיות.
~L~
שואל השאלה:
תודה
אנונימית
כן למה לא?
אתם אוהבים אחד את השניה אז אין סיבה שלא.
ואם זה הקטע של המרחק פעם אח תפגשי אותו ופעם אחרת הוא
שואל השאלה:
אני נפגשת איתו היום ועם חברה משותפת❤תאחלו בהצלחה❤❤❤
אנונימית