4 תשובות
היי
בהצלחה
יהיה בסדר, קחי נשימה עמוקה ותתקשרי .
אם את מרגישה שאת מגמגמת תעצרי שניה מלדבר, תנשמי ותמשיכי
אם את מרגישה שאת מגמגמת תעצרי שניה מלדבר, תנשמי ותמשיכי
בהצלחה
באותו הנושא: