6 תשובות
אז תתחילי להיות פחות צינית עם אלה שלא מבינים את הציניות שלך
תזכרי להגיד סתם כל פעם
פשוט כל פעם שאת אומרת משהו ציני תזכרי להגיד בסוף "סתם"
שואל השאלה:
אני לא חושבת שאין לי טאקט
אני חושבת שלפעמים אנשים פשוט לא מבדילים בין מה שציני למה שלא
אנונימית
אני לא חושבת שזה דבר רע
לדעתי זה אחלה