8 תשובות
אין להם סיבה לשקר לך:)
אם הם אומרים לך שאת יפה כדיי שתאמיני להם;)
יופי זה עניין של טעם, אני יודעת שזה נשמע מוזר - אבל יכול להיות שאת פשוט לא לטעמך. אני מסכימה שאם המון אנשים אומרים את זה כנראה שאין להם סיבה לשקר.
לא .... כל אחד לא רואה על עצמו.... תאמיני בעצמך!
אם אומרים לך שאת יפה את יפה
הרבה אנשים לא מצליחים לראות את היופי של עצמם, אז אם אומרים לך כנראה את באמת יפה
יופי זה עניין של טעם ואולי הרבה אנשים אוהבים את המראה שלך וכנירא שאת גם נראת טוב באופן כללי
אולי כן ואולי לא