10 תשובות
לא, צריך אישור מרופא לחזור
לא
לא אל תלך
אף אחד לא יעצור אותך אבל חיים אתה חולה וגם מסכן אנשים אחרים
גם אתה יכול להדביק מבוגרים בדרך ולהרוס חיים לאנשים רק כי יצאת מהבית כשאולי אתה חולה
אולי אתה לא מרגיש כלום אבל תחשוב שאתה הולך לבית ספר ומדביק ילדים בסופו של דבר זה ישפיע על כולם
ותחשוב שיש כמוני שגרים עם הסבים שלהם וזה מסכן להם ממש את החיים תשאר בבית זה מוצדק לך גם ככה
ותחשוב שיש כמוני שגרים עם הסבים שלהם וזה מסכן להם ממש את החיים תשאר בבית זה מוצדק לך גם ככה
גם אם אין חובה לכך, רצוי ואף מומלץ להישאר בבידוד
לא , את יכולה להדביק זה לא עובד ככה
אין בידודים יותר
ללכת כרגיל הכל טוב
אנונימי
באותו הנושא: