7 תשובות
שואל השאלה:
כאילו שירגיש אהוב
תאהבי אותו כמו שאת רוצה שיאהבו אותך
תני לו יחס, זהו זה. תיהיי איתו. תשלחי לו בוקר טוב ולילה טוב, ברגע שתפסיקי בכללי לתקשר זה הרגע שבו ירד לו. כל מה שאת צריכה לעשות זה לשמור על קשר, זהו. כל שאר הרגשות יבואו ביחד אחרכך.
4AM
תגידי לו את זה זה הרבה יותר חשוב ממה שאת חושבת פשוט להגיד אני אוהב/ת אותך
אנונימית
שואל השאלה:
אמרתי לו מלא פעמים. פשוט רוצה לדעת איך לגרום לו להרגיש שאני אוהבת אותו גם בלי להגיד לו
תתני לו יחס גם אם זה לשאול אותו תמיד מה איתך איך עבר עליך היום או לכתוב לו לילה טוב/בוקר טוב שירגיש שאכפת לך ממנו
אנונימית