8 תשובות
לא
אני כל הזמן עושה את זה לאחותי
כן
הגיוני שאת אוהבת את זה, כיף להרגיש בשליטה אחרי שעושים לך את הדבר הזה הרבה
זה לא נחמד ככ אבל תנסי לשנות את זה
לפעמים
כן
שואל השאלה:
לפעמים זה באמת יוצא קצת מוגזם
אבל לפעמים זה פשוט כיף לראות את המבט שלהם

נגיד היום ממש הגזמתי, מישהי שפכה עליי בטעות בקבוק מים ואמרתי לה "למה שתעשי את זה נו" והיא לא הרגישה רע והיא התבלבלה ובמקום להגיד שאין לי שיווי משקל היא אמרה שיש לי בעיות כלכליות או משהו מהסוג הזה ואמרתי לה "זה באמת נכון"
אנונימית
איך אפשר אבלל
אני אני מרגישה כל כך רע אחרי דבר כזה
נסי להשתמש בהיגיון בסיסי ולא להיות חסרת הגיון.