4 תשובות
זה לא כל חמש דקות, פעם בחודשיים שלוש
וזה שווה את זה
פשוט תאכלי טוב :)
שואל השאלה:
זה כל חודש לפי מה שאמרו פה
אנונימית
אני לקחתי ועשו לי אחרי 4 חודשים, לא באמת אכפת ואני בכלל לא אוכלת בשר תביני
זה פעם בחודש או פעם בחודשיים ואפילו שלושה, תלוי במצב שלך ובמה שהרופא מחליט..
אנונימית