6 תשובות
זה יכול לפגוע בכבד
אל תקחי עדיף תשתפי עם סבון פנין נגד אקנה ושימי קרם פנים נגד אני יודעת ששל אקניל טוב
אני עכשיו התחלתי לקחת פעם שנייה, יש קצת תופעות לוואי הרוב לא משמעותיות חוץ מהיובש שיכול להיות ממש קיצוני. בתכלס אם לא עבדה לך שום דרך להעלים את האקנה כי לי נגיד כלום לא עזר אז אין לך משהו אחר שיעבוד חוץ מרוקוטאן
אנונימי
זה לא בריא אבל בהחלט עוזר לאקנה להעלם
כן, טיפל לי בפנים בקטע משמעותי, עזר לי ברמות.
אנשים שאומרים שזה פוגע בכבד, עושים בדיקות דם כדי לבדוק אם זה יכול לפגוע בך.
אין תופעות לוואי חוץ מיובש אחרי החודש הראשון וגם זה בקושי היה, דואגים לשים הרבה קרם
אנשים שאומרים שזה פוגע בכבד, עושים בדיקות דם כדי לבדוק אם זה יכול לפגוע בך.
אין תופעות לוואי חוץ מיובש אחרי החודש הראשון וגם זה בקושי היה, דואגים לשים הרבה קרם
אנונימי
יש המון תופעות לוואי
צריך להתייעץ אפ רופא ואם המצב לא ממש נןרא לא מומלץ לרוב
צריך להתייעץ אפ רופא ואם המצב לא ממש נןרא לא מומלץ לרוב
באותו הנושא: