5 תשובות
יואו מצטערת בשבילך...
תנסה שיהיה לך בזמן הזה הכי כיף שיכול להיות!!
תחשוב על דברים שיהיו לך כיף ותעשה אותם
רפואה שלמה!
תנסה שיהיה לך בזמן הזה הכי כיף שיכול להיות!!
תחשוב על דברים שיהיו לך כיף ותעשה אותם
רפואה שלמה!
תמצא סדרה טובה, תכין אוכל שאתה אוהב, תקרא ספר, תלמד כדי לא לפספס יותר מדי, אני בטוחה שתהיה בסדר. אשמח לדבר איתך בפרטי, גם לי יש מחלה
נתחיל בזב שאיזה מזל שזה עובר אחרי שישה שבועות, ושהמחלה לא תישאר איתך אחר כ. ראשית אני מאחלת לך רפואה שלמה ומלאה. עכשיו אתה מקבל זמן חסד לגלות מי החברים האמיתיים שלך - ומי לא יכול להתמודד עם המציאות. שלח לחברים שלך שאתה עובר מצב רפואי לשישה שבועות ושאתה תשמח שיבואו לבקר אותך, לצלצל אליך, להביא לך שיעורי בית או מה שחשוב לך. אל תנצל את הזמן בלהיחות רק ביוטיוב - אלא יותר בלגלות מי החברים האמיתיים שלך. ומי זוכר לאהוב אותך ולפרגן לך כשזה לא פשוט. אתה תעבור את זה הרבה יותר טוב עם אנשים שאוהבים אותך. אל תתבייש לבקש עזרה ותמיכה. מי שאוהב אותך, יתגלה וישקיע מכל הלב. רפואה שלמה ומלאה
לחיות את החיים?
לא יודעת לדבר אם מישהו? מחלה קשה?
יש מחלות גם לכל החיים אז תעודד..
יש מחלות גם לכל החיים אז תעודד..