3 תשובות
שואל השאלה:
כל פעם שאני רוצה להתנתק או שקט אני חייב להגדיר את זה לכל אפליקציה?
באנדרואיד זה מחולק לפי התראות או שיחות, אין משהו כזה באייפון?
שואל השאלה:
מה, לכל אפליקציה בנפרד?
תשתיק באפליקציות שאתה רוצה להשתיק