3 תשובות
שואל השאלה:
כל פעם שאני רוצה להתנתק או שקט אני חייב להגדיר את זה לכל אפליקציה?
באנדרואיד זה מחולק לפי התראות או שיחות, אין משהו כזה באייפון?
כל פעם שאני רוצה להתנתק או שקט אני חייב להגדיר את זה לכל אפליקציה?
באנדרואיד זה מחולק לפי התראות או שיחות, אין משהו כזה באייפון?
שואל השאלה:
מה, לכל אפליקציה בנפרד?
מה, לכל אפליקציה בנפרד?
תשתיק באפליקציות שאתה רוצה להשתיק
באותו הנושא: