7 תשובות
השאלה למה הוא מאכזב אותך?
ולהשתיק אותו הכוונה לסנן בשבילך? את יכולה להשתיק אבל כן תעני מתי שאת נכנסת לוואטסאפ לראות הודעות חדשות.
גם אני מתה לסיים דיבור עם מישהו מאותה סיבה אבל ברגע שהוא שולח הודעה אני נהיית מוקסמת שוב.
ולהשתיק אותו הכוונה לסנן בשבילך? את יכולה להשתיק אבל כן תעני מתי שאת נכנסת לוואטסאפ לראות הודעות חדשות.
גם אני מתה לסיים דיבור עם מישהו מאותה סיבה אבל ברגע שהוא שולח הודעה אני נהיית מוקסמת שוב.
שואל השאלה:
להשתיק להשתיק
הוא רק מסנן אותי
להשתיק להשתיק
הוא רק מסנן אותי
אנונימית
אם הוא מסנן אותך אז עדיף שתשתיקי, חבל שהוא מסנן
שואל השאלה:
אבל לנשתיק זה אומר שאני לא אקבל ממנו יותר הודעות
אבל לנשתיק זה אומר שאני לא אקבל ממנו יותר הודעות
אנונימית
שואל השאלה:
האמת שזה יהיה לי קשה אבל אני רוצה לעשות את זה נמאס לי כבר ממנו
האמת שזה יהיה לי קשה אבל אני רוצה לעשות את זה נמאס לי כבר ממנו
אנונימית
אה אז כמו חסימה? לא
אז אל תעשי את זה
חשבתי את מדברת על השתקה רגילה, פשוט לא עושה צליל
אז אל תעשי את זה
חשבתי את מדברת על השתקה רגילה, פשוט לא עושה צליל
איך אתם מדברים מלא אם הוא מסנן אותך ?
באותו הנושא: