10 תשובות
פשוט להגיד ואם הוא מספיק אוהב אותך, יבין אותך
תגידי לו והוא יבין אותך
מסכימה עם הראשונה
אשרייך
תשתפי אותי בהרגשה שלך. חשוב שתדברי על זה איתו כדי להרגיש יותר בנוח ובטוחה
קרה לי גם
אבל שדיברנו היא אמרה שבאמת היא גם רצתה לדבר על זה ופדוט לא היה נעים אצל רוב הדובים זה ככה
תגידי לו שזה ככה עכשיו ,
קחי בחשבון שזה מוביל לפרידה או לחתונה
כי שמירת נגיעה זה בין אנשים שהם או לקראת זוגיות מוסדתית או שהם לא בזוגיות
יא את מלכה אפילו אם לא תצליחי הרצון הזה מטורף
בהצלחה
פשוט להגיד.
זה מעשה של התחזקות, והוא (בתקווה) יבין מיד...
ומסתמא זה יעזור ויחזק גם אותו, ואולי גם יעורר אותו להתחזקות מצד עצמו, בעז"ה.

אשריכם!
פשוט לומר

מומלץ מאוד, זוגיות על דרך השם
שמירת נגיעה זו חובה קדושה לכל יהודיה
תגידי לו שנגיעה מתוך חיבה זה יהרג ובל יעבור

ושאפשר לעשות תשובה עכשיו וכל הנגיעות יהפכו לשגגה ואם מאהבה אז לזכויות
!