4 תשובות
תנוחי כמה זמן ואם את רואה שלא עובר לכי לרופא
תנוחי קצת ואם זה לא עובר לכי *עם מישהו* )למקרה וקורה לך משהו( למיון
תנוחי קצת ואם את רואה שעדיין כואב
ותלכי למיון ככה חברה שלי עשתה
ותלכי למיון ככה חברה שלי עשתה
לא להמתין גש למיון.
באותו הנושא: