9 תשובות
ללכת לרופא כמה שיותר מוקדם
תלכי למיון?
זה נקרא זעזוע מוח
להתקשר לאמבולנס
שואל השאלה:
אמא שלי בעבודה והיא לא עונה לי ואני עם אחי קטן בבית לבד
אמא שלי בעבודה והיא לא עונה לי ואני עם אחי קטן בבית לבד
אנונימית
תתקשרי להורים
שואל השאלה:
אני מרגישה יותר טוב אין לי סחרחורות ובחילה ואני לא יכולה ללכת לרופא יש לי אח קטן בן שנתיים וחצי שאני צריכה לשמור עליו ודברתי עם אמא שלי היא תקח אותי לרופא אני מרגישה חרא שכל זה קרה.
אני מרגישה יותר טוב אין לי סחרחורות ובחילה ואני לא יכולה ללכת לרופא יש לי אח קטן בן שנתיים וחצי שאני צריכה לשמור עליו ודברתי עם אמא שלי היא תקח אותי לרופא אני מרגישה חרא שכל זה קרה.
אנונימית
אויי תרגישי טוב ושהיא תחזור תלכי לרופא דחוף
חייבת בדיקה בבית חולים. נשמע כמו זעזוע מוח. איפה ההורים בסיפור? תתקשרי למוקד של קופת החולים שלך ובקשי הפניה דחופה למיון.
למה את מאשימה את עצמך?
למה את מאשימה את עצמך?