6 תשובות
תנסי לראות אם את תלוייה בזה בסיטואציות חברתיות, אם את שותה לבד זה באמת חריג
שואל השאלה:
לבד
לבד
אנונימית
תשתי עוד זה יעזור
תדברי עם ההורים, פסיכולוג, משפחה, חברות/ים אולי בהתחלה זה יביך אותך לדבר עם מישהו אבל זאת הדרך היחידה. בהצלחה❤
אנונימית
פסיכולוג
זה תלוי מה הסיבה שאת שותה.. אם זה כי את סתם משועממת אוקיי.. תמצאי לך משהו לעשות. אם את שותה כדי לברוח מהצרות תאמיני לי שזה חבל. אלכוהול מזיק גם לבריאות אז פשוט עדיף שתשתי במינון. העולם קשה זה ברור אבל זה גם תלוי בת כמה את והכמות של השתייה
באותו הנושא: