6 תשובות
שואל השאלה:
התכוונתי שאני אומרת את זה לעצמי
אנונימית
לעצור את עצמך תגידי לעצמך איך היית מרגישה אם היו שופטים אותך על כל דבר בך?
תנסי להכנס לתגובות פחות ואם את נכנסת אל תכתבי כלום
פשוט לעצור את עצמך, לא לכתוב תגובה רעה וגם לא טובה
ממה זה נובע ?
תעצרי את עצמך ותצאי מהפלטפורמות שגורמות לך להרגיש רע, תהיי מאופקת.