6 תשובות
יש דברים שקורים אחרי כמה שבועות, יש אחרי כמה חודשים, ויש אחרי כמה שנים
שואל השאלה:
יש לי דיספוריה חזקה אולי משהו שיכול לעזור עם זה?
יש לי דיספוריה חזקה אולי משהו שיכול לעזור עם זה?
אנונימי
בגדים, תספורת, סביבה תומכת...
מזל טוב! חודש, חודשיים לשינויים קטנים כמו העור. אחרי שלוש חודשים בערך אמור להתחיל לכאוב לך בחזה כי הוא מתחיל לגדול.... אבל בכללי רק אחרי שנתיים רואים שינויים רציניים... (למרות שזה תלוי באדם, יש גם אנשים שאחרי חצי שנה נראים שונים לגמרי)
אנונימי
את יכולה להסביר על התהליך? של איך מתחילים טיפול הורמונלי?
אנונימית
אנונימית, את צריכה לקבוע תור למרפאה אנדוקרינית, להוציא טופס 17, לקבל אבחון לדיספוריה מגדרית, לעשות בדיקות רפואיות, ואז בתור יסבירו לך מה לעשות הלאה
באותו הנושא: